ZMIANY W REJESTRACJI INTERNETOWEJ

Szanowni Państwo,
z dniem 06 stycznia 2019r. rejestracja internetowa Przychodni BaltiMed przestaje być dostępna w swojej dotychczasowej formie.

Udostępniamy możliwość dokonania automatycznej rejestracji na następujące rodzaje wizyt:

wizyta pilna – wynika z potrzeby pacjenta uzyskania porady lekarskiej tego samego dnia. Proponowany jest najbliższy wolny terminy, bez możliwości wyboru lekarza. W trakcie porady nie są omawiane inne problemy zdrowotne.
wizyta zwykła – jest umawiana do wybranego lekarza z wyprzedzeniem na najbliższy wolny termin do trzech dni roboczych.
szczepienie lub bilans zdrowia – jest umawiana do wybranego lekarza Poradni Dziecka Zdrowego, z wyprzedzeniem na najbliższy wolny termin, do końca tygodnia.
wizyta kontrolna – zarezerwowana wyłącznie dla chorych przewlekle, jest umawiana do wybranego lekarza Poradni Ogólnej, z wyprzedzeniem do ośmiu dni roboczych.

Nowa rejestracja nie wymaga logowania a jedynie autoryzacji danych Pacjenta. Do autoryzacji niezbędny jest numer telefonu kontaktowego, zgodny z danymi w bazie Przychodni oraz cztery ostatnie cyfry numeru PESEL.

Terminy są dostępne, tak jak dotychczas, od godziny 21.00.

Jednocześnie od tej samej godziny uruchamiamy automatyczną rejestrację telefoniczną, dająca możliwość podobnej rejestracji jak internetowa.
Automatyczna rejestracja jest nadal w fazie testowej, aktualnie dostosowujemy dostępność terminów dla poszczególnych rodzajów wizyt. W przypadku braku wolnych terminów lub niedokonania rejestracji automatycznej z innego powodu, prosimy o kontakt telefoniczny z konsultantem Przychodni, w godz. od 7.30 do 19.00.
Wszelkie uwagi prosimy przekazywać mailowo na adres przychodnia@baltimed.pl lub poprzez formularz dostępny w zakładce „Kontakt”.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - napisz do nas.