Przychodnia BaltiMed

Zakład Opieki Zdrowotnej BaltiMed został zarejestrowany w 1994 roku, jako jeden z pierwszych niepublicznych zakładów na terenie Miasta Gdańska. W obecnej siedzibie Przychodnia BaltiMed funkcjonuje od 1998 roku, kiedy to na podstawie umowy z Miastem Gdańsk przejęła opiekę nad pacjentami Oruni Górnej, wcześniej leczących się w Przychodni przy ul. Gościnnej. Aktualnie nasza Przychodnia sprawuje głównie opiekę na podstawie umów z Narodowym Funduszem Zdrowia na podstawową oraz ambulatoryjną specjalistyczną opiekę zdrowotną.

W podstawowej opiece zdrowotnej – lekarskiej, pielęgniarskiej i położniczej – mamy pod opieką ponad dziesięć tysięcy pacjentów. Poradnie specjalistyczne realizujące umowę z NFZ to: ginekologia – do której pacjenci mogą się zgłaszać samodzielnie, oraz alergologia, dermatologia, kardiologia, laryngologia, neurologia i pulmonologia – do których wymagane jest skierowanie od lekarza opieki podstawowej lub innego specjalisty.

Oferujemy stosunkowo szeroki zakres badań diagnostycznych – m.in. w oparciu o nowoczesny aparat do badań echokardiograficznych i ultrasonograficznych, wykonujący zarówno obrazowanie narządowe jak i przepływowe (dopplerowskie). Codzienne czynny jest też punkt pobierania materiału biologicznego na badania laboratoryjne. Ponadto wykonujemy inne badania, m.in. EKG i spirometrię w gabinecie zabiegowym oraz testy alergiczne w ramach funkcjonowania poradni alergologicznej.

Na terenie naszej Przychodni od wielu lat funkcjonują cieszące się dużym wzięciem gabinety prywatne: endokrynologiczny i dietetyczny.

W naszej Przychodni pracują lekarze z wieloletnim doświadczeniem, w większości specjaliści w swojej dziedzinie, którzy mają nie tylko wieloletni staż pracy w przychodniach, ale również posiadają doświadczenie kliniczne związane z pracą na oddziałach szpitalnych.

Zawsze pamiętamy, że oprócz wiedzy medycznej i przestrzegania zasad sztuki lekarskiej, pielęgniarskiej i położniczej, kluczowy dla osiągnięcia zamierzonych celów terapeutycznych jest indywidualny kontakt z pacjentem. Zdrowie i zadowolenie naszych podopiecznych uznajemy za najważniejszy cel działalności.

Dążąc do jak najwyższego poziomu oferowanych usług od 2007 roku posiadamy certyfikat jakości ISO, który co roku odnawiamy. Wszelkie stwierdzane niezgodności z przyjętymi procedurami oraz skargi pacjentów i uwagi pracowników są omawiane na cyklicznych spotkaniach z pracownikami.

Namawiam wszystkich pacjentów do dzielenia się z nami swoimi uwagami – zarówno wyrazami zadowolenia jak i przede wszystkim krytycznymi. Służy temu zakładka „Oceń nas”. Przekazywane uwagi i opinie pozwalają nam nieustannie poprawiać jakość organizacji naszej pracy oraz poziom zadowolenia naszych pacjentów.

20211125163012